Edited by Andrew Hiles and Peter Barns
Vulnerability of today's business organizations
今日の事業体の脆弱性
External dependencies (2)
外部への依存
The business activities that provide customer service extend beyond the company boundaries.
ビジネス活動 [ カスタマー・サービスを提供する ] は、会社の境界を越えて、拡がっている。
The concept of "extended enterprise" is very applicable.
”拡大されている企業”という概念が、ぴったりと当てはまる。
This means---again---that you are dependent on elements that are beyond your immediate control.
これが意味するところは---これまた---あなたが、あなたの直接のコントロールを超える要素に依存している、ということである。
You will have to handle the consequences to your business when they become unavailable.
あなたは、あなたのビジネスに対する影響に対処しなければならない / それらの要素を利用できなくなるときに。
These external dependencies are very critical for any company participating in a supply chain.
これらの外部への依存は、決定的に重要である / サプライ・チェーンに加わっている、どの会社にとっても。
These companies are for instance particularly dependent on a number of external information flows.
これらの会社は、たとえば、幾つかの外部の情報の流れに、特に依存している。
Examples are order-entry and delivery notes, reception of invoices, payments to and from the bank, and ability to ship.
例を挙げると、オーダー・エントリーやデリバリー・ノート【納品書】、インボイス【商業送り状】の受け取り、銀行への支払いと銀行からの入金、それに発送する能力、である。
Companies are also dependent on the execution of business activities outside their own organization.
会社は、また、その組織自身の外部のビジネス活動の遂行、にも依存している。
This is especially true with the increased level of outsourcing and business partnerships.
このことは、アウトソーシングとビジネス・パートナーシップのレベルが上がると、特に当てはまる。
Examples are transport, distribution, packaging and financial services.
例を挙げると、輸送、分配、梱包それに金融サービスである。
Although these external companies are responsible for their own Business Continuity Management to resume their business, you are responsible for managing the impact on your business operations of a disaster within these companies.
これらの外部の会社は、そのビジネスを再開するために、それ自身の事業継続マネジメントに責任を負うが、// あなたは責任を負う / これらの会社の間の災害の、あなたのビジネス活動に対する衝撃を処理すること、に対して。
0 件のコメント:
コメントを投稿